piątek, 4 października 2013

skirt, blouse, summer, flower

Na dobry początek niekoniecznie końca :) 

Cześć ! Mam na imię Kamila i właśnie rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem :) Jeszcze nie bardzo wiem co i jak, pewnie długo będę to ogarniać, ale mam nadzieje, że nie wyjdzie najgorzej. Skąd pomysł? Uwielbiam modę, to jest coś na co poświęcam najwięcej czasu. Potrafię godzinami przesiedzieć na blogach modowych i w różnych sklepach. Znajomi mówią, że to już obsesja, ponieważ co chwilę podsyłam im linki z coraz nowszymi nowinkami. Może przynajmniej teraz znajdę wiernych słuchaczy a może raczej czytelników, którzy nie będą mówić mi, że mam już przestać:) Dopiero się rozkręcam, ale patrzcie co dla Was przygotowałam.





bluzka/ blouse : H&M
spódnica/skirt: reseved
buty/shoes: CCC
pasek/belt: house
kolczyki/earrings: allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz